Zwroty i reklamacje

Towar zakupiony w sklepie internetowym www.romana.com.pl można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar który będzie zwracany lub wymieniany – nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki, zawieszki, naklejki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami z którymi został przysłany (dowód zakupu, gratisy itp.).

I. Zwrot
1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
2. Wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem należy przesłać na własny koszt na adres:
Małgorzata Grindei, ul. Korkowa 137B lok.6, 04-549 Warszawa
3. Zwrot należności obejmuje wyłącznie wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy zwrotnej.
4. Pełny zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z nieuszkodzonym towarem.
5. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu wymiany/zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta, chyba że Klient wyrazi wolę aby zwrotu dokonano w inny sposób.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez firmę transportową.

7. Wszelkie uszkodzenia lub ślady używania wpłyną na pomniejszenie zwracanej kwoty.

II. Wymiana
1. Aby dokonać wymiany towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, w którym zostanie wskazany towar, na który ma nastąpić wymiana.
2. Wypełniony formularz należy przesłać na adres: Małgorzata Grindei, ul. Korkowa 137B lok.6, 04-549 Warszawa – celem potwierdzenia dostępności żądanego towaru.
3. Po otrzymaniu informacji o dostępności towaru, prosimy wypełniony formularz wraz z dowodem zakupu oraz towarem przesłać na własny koszt na adres: Małgorzata Grindei, ul. Korkowa 137B lok.6, 04-549 Warszawa
4. Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Dopłata do wymiany towaru Nr zamówienia:……….”. Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.
5. Gdy wymieniany produkt jest droższy od nowo zamówionego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.
6. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez firmę transportową.

III. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem
zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu: Małgorzata
Grindei, ul. Korkowa 137B lok.6, 04-549 Warszawa.
1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji towaru.
2. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez firmę transportową.
5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.